Frank Mulhern in Wien: Die Northwestern-Weeks gehen in die 2. Runde!

Auf Grund des großen Erfolges verlängert! Nach Don E. Schultz bringen wir mit Frank Mulhern den nächsten “Dickbrettbohrer” von der Northwestern University an die FHWien. Von 5. bis 7. Mai hält er eine Vorlesung im Master-Studiengang – aufbauend auf den Inhalten, die Don Schultz vorgetragen hat.

10. Mai – Speakers-Corner

Als besonderes Highlight haben wir wieder einen Speakers-Corner organisiert. Thema: „Integrating Public Relations and Marketing Communications in a Digital / Social Media World”. (Die anschließende Diskussion moderiert wieder Stiftungsprofessor Dr. Stefan Wehmeier.)

Frank Mulherns Kernthesen dazu sind:

  • Public Relations can take a leadership role in the revolution now taking place in all organizational communications
  • As experts in communication with multiple stakeholders in uncontrolled environments

Anmeldung bitte hier.

FHWien_KOMM_Speakers-Corner_Frank-Mulhern

Anmeldung bitte hier.

Zur Person: Frank Mulhern currently serves as Associate Dean for Research at Medill. He specializes in research on the economics of marketing, the impact of media technology on marketing communications and the role of employees in organizational performance and the integration of internal and external marketing communications. He consults for several corporations on marketing communications, database marketing and media allocation models.

Tagged in: , , , , ,

Author: Peter Dietrich

Leave a Reply